Treningi

TRENING FUNKCJONALNY


(Functional Movement Screen) system służący do identyfikacji asymetrii i ograniczeń w naszym układzie ruchu na podstawie oceny siedmiu fundamentalnych wzorców ruchowych. Zaburzenie tych podstawowych wzorców wpływa niekorzystnie na ekonomię ruchu,  podwyższa ryzyko odniesienia urazu lub przeciążenia, zmienia odczucia proprioceptywne. FMS szybko identyfikuje asymetrie i nieprawidłowości, na których należy w pierwszej kolejności skupić działania korygujące.  Ponadto wskazuje na gotowość klienta do podjęcia aktywności ruchowej celem uzyskania realnie założonych celów treningowych. Ocena fundamentalnych wzorców ruchowych jest przeznaczona dla osób uprawiających sport rekreacyjnie jak i na najwyższym poziomie. Dzięki ocenie FSM będziesz w stanie zmniejszysz ryzyko odniesienia kontuzji i przejść na wyższy poziom treningowy.

TRENING PERSONALNY


Trening personalny to program treningowo-dietetyczny szyty na miarę. Indywidualna opieka, wsparcie i motywacja, rady i wskazówki dotyczące zdrowego stylu życia, a także obiektywna ocena działań i efektów. Trening z trenerem personalnym jest dla Ciebie, jeśli jesteś początkujący i nie wiesz od czego zacząć; masz ograniczony czas i oczekujesz konkretnych efektów; od dłuższego czasu chodzisz na siłownię i tracisz motywację lub/i nie widzisz efektów; borykasz się z problemami zdrowotnymi lub jesteś osobą starszą.

PRZYGOTOWANIE MOTORYCZNE


Dobre przygotowanie motoryczne to dbałość o kondycję fizyczną zawodnika. Przede wszystkim o siłę, dynamikę, moc, szybkość, kondycję, gibkość, zwinność, przyrost masy mięśniowej i utratę zbędnej tkanki tłuszczowej. Bez względu na to, czy trenujesz zawodowo czy jesteś pasjonatem-amatorem, zwróć się do nas o pomoc. Oprócz indywidualnego treningu stanowiącego bazę, na której można rozwijać umiejętności sportowe, trener przygotowania motorycznego tworzy indywidualne plany żywieniowe.

NEUROREVOLUTION


Już wkrótce tylko u nas nowe rewolucjne podejście do treningu !!!
Neurorevolution jest metodą treningu całego ciała poprzez trening od szyi w górę. Efekt ten możemy uzyskać pracując na układzie propriocepcyjnym, przedsionkowym czy układzie wzrokowym. Pracując nad trzema różnymi sposobami aktywizacji obu kończyn dolnych i górnych dowiadujemy się, jak prawidłowo angażować kończyny górne i dolne, aby odwzorować właściwe wzorce dla skrętnych i spiralnych taśm mięśniowo-powięziowych. Rytm stawowy, jako podstawa mechaniki naszego ciała, jest punktem wyjścia dla bardziej złożonych ruchów zapewnia najlepszą stabilizację stawów, a także pomaga osiągnąć szybkość i siłę wcześniej nieosiągalną. Poprzez ten rodzaj treningu możemy nie tylko poprawić siłę i wytrzymałość ale też usunąć ból. Neurorevolution nie jest tylko metodą lecz czymś dużo więcej. Wszystko co to tej pory wiedziałeś o ruchu zmieni się.

KETTLEBELL


Niepozorny odważnik, który angażuje wszystkie partie mięśni i w harmonijny sposób kształtuje całą sylwetkę. Trening Kettlebell usprawnia ciało, pozwala zyskać gibkość i pozytywnie wpływa na koordynację ruchową. Wbrew panującym przekonaniom, trening siłowo-wytrzymałościowy z użyciem kettle nie jest dedykowany wyłącznie mężczyznom. Wspaniałe efekty osiągają również kobiety, uzyskując zgrabną sylwetką w stosunkowo krótkim czasie.